۸ پاسخ

برا سن بچهای ما کم بده بیش فعالی میاره من هفته ای یدونه میدم البته اگ نره خونه پدربزرگش اونا براش نخرن

من چند روز پیش براش بستنی دریست کردم با یکم بستمی شیری خرما شیر عسل توت فرنگی خیلی خوشمزه شد، دیشبم گیر داد بستنی میخام ساعت ۱۲شب ، یه رانی رو گذاشتم یخ بزنه امروز بدمش،مغزم توش بریز

از الان بچهاتونو تنقلاتی بار نیارین

فوقش هفته ای دوتا

من شاید روزی یه دونه اگه طی روز هم بخواد اب طالبی گرفتم گذاشتم فریزرتو قالب یخ چوب بستنی هم گذاشتم داخلش همون میدم میگه بستنی

هفته ی دونه هم ضرر ولی خب بچس دیگ زیاد ندع

هفته ای یکبار اصلا بیشتر نده

هر چی کمتر بدی بهتر
چون زیادی شیرین هست

سوال های مرتبط