من دخترمو هر ی ساعت میبرم حتی شده ی ذره ام جیش میکنه
هروقت که خودش بگه
هر یکساعت و نیم جیش میکنه البته فقد روز اینجوریه اونم اگه ببرمش جیش میکنه اگه نبرم تا دوساعت میتونه خودشو نگه داره
خودش میگه جیش داشتنی من نمیبرم روزی ۴ بار
۱۲ بار
خیلی زیاااد چون دائم اب میخوره
پسر من زیاد میره نشمردم تاحالا
4بار اخساس میکنم کمه
هر موقع خدم دارم اونم میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.