کی دکتر اطفال برای بچش سونوگرافی لگن نوشته

۳ پاسخ

واسه منم نوشتن، من دکتر بردم لگنشو معاینه کرد گفت مشکلی نیست نیازی به سونو نداره منم دیگه نبردم

برای من توی بیمارستان نوشتن ولی به همه نوزادی دختر میدادن بردمش دوتا دکتر لگنشو معاینه کردن گفتن نیاز نیست سونو بدم

بیمارستانی که من بودم واسه هم نوزادها مینوشتن، چه سزارین چه طبیعی

سوال های مرتبط