واسه منم نوشتن، من دکتر بردم لگنشو معاینه کرد گفت مشکلی نیست نیازی به سونو نداره منم دیگه نبردم
برای من توی بیمارستان نوشتن ولی به همه نوزادی دختر میدادن بردمش دوتا دکتر لگنشو معاینه کردن گفتن نیاز نیست سونو بدم
بیمارستانی که من بودم واسه هم نوزادها مینوشتن، چه سزارین چه طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.