این دیگه از کجا دراومد چرا دکتر بازی تمومی نداره
مگه سونوگرافی لگن مینویسن اصلا
واسه منم نوشته
برای بچه من نوشت دکتر چون بریچ بود
اگر جنین پوزیشن قرارگیریش توشکم بریچ باشع
سونوگرافی لگن مینویسن
چرا باید سونوگرافی لگن برای نوزاد بنویسن ؟والا اینم جدیدا مد کردن 😐
نه والا نگفت دکتر
فکر کنم مشکلی باشه مینويسن بر دخترم نبود
برا بچه های که بریچ باشن.
واسه اینکه ببینن لگن جاش افتاده یا ن
معمولا واسه نوزادان بریچ میگن انجام بدین
اول که تاپیک برا ۵ماه پیش هست،شاید یک سری افراد که احتمال میدن مشکل لگن داره تجویز میکنن
برای همه نمینویسن
نه برای پسر من نوشت دکتر ۲۰ روزگی انجام دادیم
این پیام برا پنج ماه پیش
برای پسر من هم گفتن هم سونو لگن هم سونو سر بده جفتشم انجام دادم لگن و همون بیمارستان گرفتن که خوب بود سر هم رفتم خودم انجام دادم چیزی نبود برای اطمینان معمولا میگن
برای دختر من دو تا متخصص تا الان دیدنش
یکی تو بیمارستان چکش کرد
یکی هم بخاطر زردیش بردم هیچ کدوم نگفتن انجام بدم
واسه دختر منکه نداد
برا پسر منم امروز دکتر نوشت گفت۱۴ روزگی انجام بده
برای همه می نویسن
الان دکتر برای من شکم،لگن نوشته گفت روتین همه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.