سونوگرافی لگن برای نوزاد کجا باید برم؟

۱۰ پاسخ

سه ماه قبل…

کجا انجام دادی

درخواست مو قبول کن عزیزم

براچی گفته سنو انجام بدی اخه ب منم گفته

بچه بریچ بود ؟؟؟
اگه الکی بیمارستان گفتی بخاطر بریچ سزارین شدی اصن نیاز نیست بری

سلام عزیزم بعد زایمان برای بچه منم دکتر نوشته شما انجام دادی چی شد؟؟؟؟
زایمانت طبیعی بود؟

سلام عزیزم من بردم بیمارستان اکبر قبلش زنگ بزن ببین چه روزی و ساعتی هستن بعد برو
هزینش هم رایگان

فقط دکتر دواچی یا دکتر علمداران
مهصوص نوزاد دستگاهها دقیق

زنگ بزن سونوگرافی ها ببین کدومشون انجام میدن. هرکدام انجام میدادند برو اونجا
دکتر برا دختر منم نوشت

دکتر نوشته ؟!؟

سوال های مرتبط