کدومتون وقتی گشنتون میشد حالت تهوع میگرفتید؟جنسیت چیه؟

۱۲ پاسخ

من قبل از بارداری هم تا گرسنم میشد حالت تهوع میگرفتم ربطی نداره عزیزم

فرق داره و واقعی نیستن شانسیه
فقط من سوزن انتخاب کردم همینطوری دلی، بعد س بار انجام میدادم درست بود

عزیزم ایناربطی به جنسیت نداره وقتی آدم گشنه اش میشه سطح قند خونش میاد پایین قند به مغز نمیرسه وآدم احساس ضعف حالت تهوع وسرگیچه میکنه

منم اونجورم

دوستان با تجربه تستم چطوره؟

تصویر

من کلا چه غذا بخورم چه نخورم همش حال تهوع داشتم, دختر
تازه چند روزه یکم بهترم نه کامل

این علایم ربطی نداره عزیزم کلا معده که خالی باشه آدم حس تهوع میگیره

من همینطورم جنسیت نامعلوم

منم همینطورم دختره

منم وقتی گشنم میشه حالت تهوع میگیرم ربطی به جنسیت نداره 😇

منم وقتی گشنم میشه حالت تهوع میگیرم و بالا میارم انتی رفتم گفت پسر ت برگه ام نوشت

من وقتی گشنم میشه حالت تهوع میگیرم بچم دختره

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری