الهی !! من ویار شدید داشتم و بچه زیر دلم بود پسر بود تا ۴ ماه داری ویار خانم خانما :)
من سر پسرم پوستم کنده شد روزی ۲۰ بار بالا میاوردم.
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
میگن ک حالت تهوع زیاد دختره ولی هرکسی بارداریش ی جوریه
ربطی نداره گلم من همه بهم میگفتن بچت پسره ولی خودم میگفتم دختره آخرش دختر شد
دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.