حالت تهوع زیاد دارم
بنظرتون جنسیت چیه

۶ پاسخ

الهی !! من ویار شدید داشتم و بچه زیر دلم بود پسر بود‌ تا ۴ ماه داری ویار خانم خانما :)

من سر پسرم پوستم کنده شد روزی ۲۰ بار بالا میاوردم.

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

میگن ک حالت تهوع زیاد دختره ولی هرکسی بارداریش ی جوریه

ربطی نداره گلم من همه بهم میگفتن بچت پسره ولی خودم میگفتم دختره آخرش دختر شد

دختره

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری