۴ پاسخ

رازیانه زیادش خوب نیست اگه میبینی خونریزی کمه میتونی از دمنوش دارچین استفاده کنی به نظرم طبیعیه منم گاها خونریزی پریودیم خیلی کم بود
دیگه هم نخور بزار تموم شه پاک شی

بعد پولیپ رحمی دارم میخوام هیتروسکوپی کنم ولی همین فک‌کنم بارذارباشم

خو شاید بارداری رازیانه نخور

البته قرص دوفامد خورده بودم نکنه خون ریزی کم بخاطر قرص دو فامد

سوال های مرتبط