۵ پاسخ

قزل و سالمون بدی بهتره چون جیوه کمتری داره من از ۸ به دخترم دادم

منم مثل خیلیاتون نمی‌دونستم چی به بچم بدم 😕
تا اینکه این کانالو پیدا کردم 😍👇
برنامه غذایی دقیق + اختصاصی میده 😳
حتی برای یبوست، رفلاکس و وزن‌گیری هم راهکار داره!
مشاوره هم میدن 👌🏻
واقعا فرقشو دیدم

@ninifoodartam

@Atena_0422

من قزل آلا میدم بهش خیلی دوست داره
از ۹ماهگی دادم

من قزل رو خیلی زود دادم بهش فک کنم هفت ماه بود دادم و خیلی هم دوست داره

من قزل میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۱۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی