۳ پاسخ

ضرر ک نه ولی نفخ میکنه و دلدرد میگیره
بهش شیر خشک بده بعدش تا چند ساعت

حساسیت ب پروتیین گاوی ندارع بچت نداشته باشه میتونی بخوری چیزنفاخی نداره

نه ضرری نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۶ ماهگی