۹ پاسخ

بخور عزیزم من این قدر دوران بارداری خوردم که

من ک خیلی پیتزا و ساندویچ خوردم تو کل بارداریم همش فست فود دلم میخاست😁

بخور بره بابا

بخور منکه هرچی فست فودی دلم کشیده خوردم

من خیلی خوردم🤦🏼‍♀️

ای بابا بعنی تا الان نخوردی؟؟؟
من از اول بارداریم شاید بیشتر از ۱۰ بار‌خوردم اخه هوس‌میکنم زیاد تنها چیزیم هس ک خیلی علاقه دارم بهش پیتزاست‌

هر چی رسیدی بخور

اره خواهر دیگه داری زایمان می‌کنی 😅

آره بابا دیگه تموم شد اخرشی

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان آرهان مامان آرهان ۲ ماهگی