میتونم پیتزا بخورم

۳ پاسخ

من ساعت دوازده ونیم شب زایمان کردم تا بیارنم بخش یک و نیم اینا شد رستورانا بسته بود همسرم پیتزا گرفت برام😂
ینی با اون همه سختی و ضعف زایمان خوشمزه ترین پیتزای عمرم بود🤤
بچمم نه کولیک گرفته نه رفلاکس داره

نمیدونم ولی شنیدم پنیر پیتزا نفخ داره🫤

اره چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد