۵ پاسخ

نخوری بهتره هنوز زوده بچت اذیت میشه

نه بابا
ملت عرق و مشروب میخورن به بچه هم شیر میدن بعد با افتخار میان تعریف میکنن

دیگه پیتزا ک‌چیزی نیس
نهایت بعدش آبجوش نبات بخور

من میخورم🙄

چرا باید باشه حامله ک باشی میگن کمش اشکال نداره

اره بدمزه میکنه شیرتو

سوال های مرتبط

مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۱۴ ماهگی
مامان نگین مامان نگین ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی