خانما پیتزا یا همبر نفخ داره میتونم بخورم بنظرتون!؟؟

۲ پاسخ

من ک میخورم هیچی نمیشه بچم خداروشکر
اگ خوردی بعدش یکم عرق نعناع بخور

من امشب دو تا تیکه خوردم دلم میخواست

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی