۳ پاسخ

نه اصلا نخور خیلی اذیت میشه

نه فک نکنم بتونی بخوری به خاطر پنیر پیتزاش.نی نی اذیت میشه

بعدش عرق نعنا یا عرق زیره بخور

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد