خیر با باد متوسط شهسوار خشکش میکنم از دور
نه گرمه ذاتا با حوله خشک میکمم
اره کلاه نخی در حد یه ربع نم موهاش بره خونمون خنکه هوا 🤗
تا هشت ماهگی میذاشتم چون سرش هنو نرم بود و کولر تو خونه روشن.الان دیگه نمیذارم.کولرم خاموش میکنم دو سه ساعت
الان دیگه کلاه بزاری میپزن
قبلا میزاشتم الان نه دوست نداره
من از روزی که بدنیا اومد نه کلاه نه روسری نپوشیدمش
بچه هاتون چقد مو دارن ک سشوار میکنید؟😂بچه من دو دیقه بعد موهاش خشکه ک
ای بابا😂😂😁😁
نه دیگه بزرگ شده سشوار میکشم
نه موهاشو شونه میکنم و یه کم سشوار میگیرم خشک میشه
نه دیگه ازسه چهارماهگی به بعداصلانمیذاشت کلاه بذارم سرش
ن با سشوار خشک میکنم
طرف ما هنوز هوا خنکه اره میزارم
نه گرمه نهايتن يك ساعتي كولر خاموش ميكنم بعد اينكه حموم زده
مامانا کانال اسباب بازیمو دنبال کنید😍
من ن گرمه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.