اگه دم کرده تخم شوید بخورم تا شب دردم میگیره ؟

۱۱ پاسخ

من سر پسر اولم تخم شوید دود کردم. یک ساعت بعد کیسه آبم پاره شد بعدم تو سه ساعت زایمان کردم بعد زایمان هم خونریزی زیاد نداشتم دیگه نمیدونم تخم شوید چقدر تاثیر گذاشته این دفعه هم شاید دود کنم بعضی ها میگن قبل زایمان دود کنی روند زایمان رو سریع می‌کنه و هم درد زایمان رو کمتر حالا خود دانی. من تو هفته 38 دود کردم و بدون درد رفتم بیمارستان و با اولین معاینه دردام شروع شد

ببین هرچی ام بخوری تا وقت خودش نشه نمیتونی مگر اینکه وقتت بگذره با آمپول فشار پس چیزی نخور می‌دونم سخته ولی تحمل کن منم آروم و قرار نداشتم شب تا صبح یه درد میگرفتم میگفتم دیگه وقتشه درحالی که نبود مخصوصا کسایی که زایمان اولشون باشه عادی چون دهانه رحم سفت من خرما گلاب تخم شربتی خاکشیر اینارو هم امتحان کردم نشد آخرش دوبار معاینه تحریکی شدم بعد اونم یه هفته ترشح موکوسی داشتم بازم نشد درد داشتم ولی قابل تحمل بود آخرش با پای خودم رفتم بستری شدم 😂

البته من ورزش هم میکردم مخصوصا توپ دیگه لگنم آماده بود برا زایمان طبیعی

یکم گلاب بخور امشب زایمان میکنی

والا من خوردم ولی اتفاقی نیوفتاد
تو همون ۱ سانت گیر کردم و باز نشدم
البته زیاده روی نکردم تو خوردنش
توام دیگ تو ۴۰ هفته برو بیمارستان بگو حتما بستری ات کنن
منم همون ۳۹ هفته و ۲ روز گفته برم بستری شم

فقط درد کاذب میده اصلا نخور سعی کن ورزش داشته باشی

من تخم شربتی شنیدم ولی امتحان نکردم

نکن یه درصد احتمال بده آسیب بزنه به خودت و بچه اگه 40هفتت کامل شده برو بیمارستان زایشگاه بگو بچم حرکت نداره دیگه بدونن 40هفته ای بستری میشی مگر اینکه دهانه رحمت باز نشده باشه ولی یجوری بگو که مثلاً نگرانی نری باخنده و حالت عادی بگی

نخور عزیزم من سر بچه اولم خوردم اشتباه زیادی بود

خطرناک نیست؟؟ آخه شنیدم خونریزی بعد زایمان زیاد میکنه

خب چرا بخورید شاید خطرناک باشه ورزش کنید

سوال های مرتبط