۶ پاسخ

همه ک ندارن درصد کمی من سر دوتا بارداریم نداشتم

ارع عزیزم من نداشتم

امروز موعدمه لکه بینی اصلا نداشتم دعا کنین پری نشم 🥲

من بارداری اولم نداشتم

من باردار شدم اصلا لکه بینی نداشتم
همش منتظر بودم لانه گزینی بشه ولی اتفاق افتاده بود بدون لکه بینی بود

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته هشتم بارداری