۳ پاسخ

عزیزم دکترا میگن اصلا کیست هیچوقت نمیافته چون تو تخمدانه و راهی نداره اصن که بیوفته!
کیست جذب میشه فقط ؛ دفع نمیشه

کیستتون چه نوعی بود؟

اگه خونریزی شدید داشتی همراه درد
به احتمال زیاد همون کیسته که دفع شده

سوال های مرتبط

خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته سیزدهم بارداری
مامان ... 😍... مامان ... 😍... هفته پانزدهم بارداری