خانوما احساس میکنم بوی نوزاد میدم یه جوریه شمام مث منین

۸ پاسخ

منم دخترم بهم میگ بوی نی نی میدی فقط میکردم الکی میگه🥰

منم چند وقته دخترم همش بهم میگه بوی بچه میدی منم بهش میگم توهم زدی🤭🤭 پس راست می‌گفت بیچاره 🥰

من خواهرم و شوهرم همش بهم میگن بو نینی میدی ولی من باور نمی‌کردم 🤭

خوبه ک
من بوی خودمو دوست ندارم هر روز باید برم حموم

من دخترام یه سره میگن وااای خونه بوی نی نی میده 😂فکر میکردم توهم اوناس که خیلی منتظرن
دیدم اینجا واقعنی همینجوره خیلیا میگن بو میفهمیم

آره😍زیر گردنم بو نینی گرفته😂

من حس میکنم خونمون بوی نوزاد گرفته بعضی وقتا هم حس میکنم شوهرم بو نوزاد میده نمیده تلقینه یا چی ولی حس خوبیه

منم همینطور

سوال های مرتبط