سلام مامانا وزن جنین در ۳۸هفته ۳۴۱۷باشع زیاد نیست

۲ پاسخ

چرا زیاد باشه مشالاش باشه تپلیه خوب وزن گرفته دیگه هفته اخری نترس ولی طبیعی بخوای بیاری اذیت میشی یکم

نه خوبه 100گذم از وزنی که گهواره زده بیشتره

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی