عالیه فقط اگه زایمانت طبیعیه شاید یکم اذیت شی
من ۳۶هفته و۴روز وزن پسرم ۳۴۰۰
اگر ناراحتی نصف کن بده ما 😂😂😂😂😂😂
چی میخوردی عزیزم😍
ماشاالله خوبه
ولی سونو یکم بالا پایینم میگه ها فک کنم کمتر باشه
نه خوبه دیگه عزیزم
برای بدنیا اومدن ک خوبه ، عالیه ، ولی اگه زایمان طبیعی هستی ، تا بدنیا اومدنش اگه بیشتر هم بشه سزارین میکنن . دوست من ۴ کیلو بود بچش، آخرین لحظه گفتن سزارین
ماشاالله خواهر
ماشاالله تپلیه 😍😍
خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.