38 هفته و 4 روز وزن جنین 3.600 زیاد نیست ؟

۱۰ پاسخ

عالیه فقط اگه زایمانت طبیعیه شاید یکم اذیت شی

من ۳۶هفته و۴روز وزن پسرم ۳۴۰۰

اگر ناراحتی نصف کن بده ما 😂😂😂😂😂😂

چی میخوردی عزیزم😍

ماشاالله خوبه
ولی سونو یکم بالا پایینم میگه ها فک کنم کمتر باشه

نه خوبه دیگه عزیزم

برای بدنیا اومدن ک خوبه ، عالیه ، ولی اگه زایمان طبیعی هستی ، تا بدنیا اومدنش اگه بیشتر هم بشه سزارین میکنن . دوست من ۴ کیلو بود بچش، آخرین لحظه گفتن سزارین

ماشاالله خواهر

ماشاالله تپلیه 😍😍

خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نهال خانومم مامان نهال خانومم هفته چهلم بارداری
مامان محمدامين 🩵𐙚. مامان محمدامين 🩵𐙚. ۱ ماهگی