وزن بچم 38 هفته 3600 خوبه یا زیاد تپله؟؟؟

۸ پاسخ

از من که ۴۰هفته به دنیا اومد بچه اولم ۳۶۰۰بود

چیا خوردی گلم؟

عالیه من بچم 3100بود دنیا اومد

ماشالله خداحفظش کنه

خوبه اگه تا ۴۰ هفته بخوای نگه داری طبیعی سختت میشه

نه خوبه بچه من ۳و ششصد ذنیا اومد تو ۳۹ هفته

عالیه ولی طبیعی میخای بیاری؟

نه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد