۱۱ پاسخ

مولفیکس کلا همینجوری هست
مای بیبی از همه بهتره
هانیز هم خوبه بهتر از مولفیکسه
سایز چهار دیگه خیلی بزرگ میشه براش

من ۶۳۰۰هست هنوز دو می بندم البته یکم شل تر

دختر منم 2 ماهگی بهداشت وزن کرد 5400 بود الان 15 روز هم از اون موقع گذشته سایز 2 می‌بندم تازه میخام 3 شروع کنم 😁

منم ۵۵۰۰دومیبندم‌فعلا که خوبه

دختر من ۶۱۰۰ سایز ۴ مولفیکس میبندم

مشکل پوشک مولفیکسه مای بی بی بگیر

عزیزم فک کنم کوچیک باشه از پشت نشتی میده ها 🤔 شاید دیر باز کردی از بغلا نشتی داده چون منم دیر باز کنم از بغل نشتی میده

مولفیکس همین جوره
ما ی بی بی بخر

من ۷کیلو و سایز۳میبندم
هیچی هم‌نمیشه

دختر منم دقیقا همین وزنه دختر شماست. چهار روزم از کوچولوی شما بزرگه دو میبندم براش کوچیک شده آخرشه تموم شه سه میگیرم برا من دو پس میده

پسر من ۵۹۰۰ کیلو بود یه هفته پیش فعلا ۲ میبندم

سوال های مرتبط