سرلاک چی ب بچها تون میدید خوشمزه و قویه؟

۳ پاسخ

سرلاک بیرون خوب نیست هر چقدر خوب باشه نگهدارنده داره یاد نده بچه را همون حریره خودت درست کنی بهتر

من برنج حریره بادوم‌دوست داره

من گندم وسیب میدم دوست داشتن

سوال های مرتبط

مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان میکائیل و راحیل مامان میکائیل و راحیل ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری