سرلاک چی میدید به کوچولو هاتون !؟

۳ پاسخ

زیر شش ماه مجاز نیس، رطویت معده بچه رو میبره ، از سرلاک ساده باید شروع کرد، بعد سرلاک خرما و حریره،، بهتره هربار تموم شد ی طعم جدید بخری

سرلاک شیرین کننده داره
بنظرم خودت فرنی و اینا طعم دار بده

من باسرلاک میوه شروع کردم
خیلی سنگین بود کلا سرلاک
بنظرم باید از پایان همون۸ماهگی سرلاک رو شروع کرد

سوال های مرتبط

مامان آیسا مامان آیسا ۱۲ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی