زیر شش ماه مجاز نیس، رطویت معده بچه رو میبره ، از سرلاک ساده باید شروع کرد، بعد سرلاک خرما و حریره،، بهتره هربار تموم شد ی طعم جدید بخری
سرلاک شیرین کننده داره
بنظرم خودت فرنی و اینا طعم دار بده
من باسرلاک میوه شروع کردم
خیلی سنگین بود کلا سرلاک
بنظرم باید از پایان همون۸ماهگی سرلاک رو شروع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.