شماهم هنوز به کوچولو هاتون فرنی میدید؟😍🥣

تصویر
۵ پاسخ

فرنی عالیه برا بچه ها😋

آره صبحها چیز دیگه ای نیس یا اوتمیل یا فرنی میدم

ازه هر ی روز درمیون.

من هم فرنی میدم هم فرنی برنج

بلههه

سوال های مرتبط

مامان شاهان جونم💙 مامان شاهان جونم💙 ۱۵ ماهگی
مامان هلیا ✨🎀 مامان هلیا ✨🎀 ۹ ماهگی
مامان دایان 👼🏼💙 مامان دایان 👼🏼💙 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی