من دکتر بهم گفت ماه اولش اصلا مهم نیست حتی اگع کلا نخوره مقاومت نداشته باش قصد اینه فقط آشنا بشه با غذا
حالا نتیجه اینکه هیچ اجباری نیست حتما چند وعده بدی یا اگه نتونستی روزی هيچی بدی ناراحت شی یا نخورد زوری بدی یا ناراحت شی
اسمش روشه !کمکی و آشنایی
اصل غذاشون الان تو این سن شیره 😊
بله عزیزم
۳ وعده میدم
اره گرسنشون میشه
عزیزم برای اینکه روده هاش یاد بگیرن و منظم کار کنن سعی کن تقریبا وعده مشخص و سرساعتی بهش بدی مثلا ۱تا ۳ ثابت نگهدار خیلی فرق میکنه بعدا برای کار کردن شکمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.