۳ پاسخ

من براش سرلاک ارگانیک خریدم سرلاک داروخونه رو قبول ندارم

نه من حریره بادام میدم بهش خیلی مقویه سرلاک مواد نگهدارنده داره خوب نیست

منم لایک کن ببینم

سوال های مرتبط

مامان آقا نیهاد مامان آقا نیهاد ۱۵ ماهگی