یه شربت اشتها خیلی خوب بگید.

۵ پاسخ

بیخیالی

سانستول تعریفشو شنیدم

عزیزم تو بعضی وقتا برو برا خودت ی سفره کوچیک پهن کن اصلنم تعارفش نکن قشنگ شروع کن با اشتها ب غذا خوردن ببین وسوسه نمیشه بیاد کنارت بخاد
آخه دخترای من اینجورین ک اگه برم تنهایی ی چی بخورم میان کنارم ک بهشون بدم

مولتی پدیابست

من هر جی بگی به دخترم دادم.دوباره باز شربت راسیپ رو براش خریدم چون هم خوابش بهم ریخته هم اشتهاش.الان اشتهاش خوب شد ولی خواب هنوز نه.چون مامانم خونمونه در برابر خواب مقاومت میکنه.ولی از چشماش خواب میباره🫠

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی