کسی از این شربت اشتها داده به بچش؟خوب بوده؟

تصویر
۳ پاسخ

والا من که دادم تاثیری ندیدم

آره عالیه

گروه اپتایت کلا اشتها اوره فقط مارکهاش فرق داره.من خودم پدیا بست اپتایت خوب بود اینو نمیدونم😊

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی
مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی