ترشح رقیق تو این هفته من طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

ترشح رقیق سفید؟ منم دارم خیلی بدم میاد از خودم

منم دارم بیشتر حس میکنم شاید زایمان زود رس بشم

منم دارم

منم دارم

من از 23هفته دارم تا الان هرچی هم سونو دادم همه چیش خوب بوده

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هجدهم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی