۶ پاسخ

وای دختر 😂😂

همه هنینیم تازه فک کنم مولتی و آهن هم اصلا ندادن بهمون

😂😂😂😂

پس سخت نگیر
همینطور که خودمون بزرگ شدیم بچه هامونم میشن

ههههههه بابا ایراد نگیر از دخترت

همه چی ارثیه دیگه😅 من که همیشه کلی بالاتر از نمودار بودم الانم بچه هام همینن بدون تلاش خاصی
پس سخت نگیریم ارثیه خیلی چیزا

سوال های مرتبط

مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان مسدود دائم مامان مسدود دائم ۱ سالگی