وای دختر 😂😂
همه هنینیم تازه فک کنم مولتی و آهن هم اصلا ندادن بهمون
😂😂😂😂
پس سخت نگیر
همینطور که خودمون بزرگ شدیم بچه هامونم میشن
ههههههه بابا ایراد نگیر از دخترت
همه چی ارثیه دیگه😅 من که همیشه کلی بالاتر از نمودار بودم الانم بچه هام همینن بدون تلاش خاصی
پس سخت نگیریم ارثیه خیلی چیزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.