۱۱ پاسخ

اگه نفرستی که عقب میفته سال دیگه همه ازش بزرگترن و سرخورده میشه

دختر منم امسال باید بره پیش،ولی اگه مجازی باشه فایده نداره که،پیش مجازی چی یاد میگیرن مسخرست

پیش دو باید بره ولی اجباری نیست
بفرستیش بهتره

میگم پیش اجباری شده سال بعد اول میره

منم نمیفرستم چون حرف نمیزنه هنوز😔

من نمیفرستم

سال بعد باید بره کلاس اول امسال پیش دبستانی اجباری شده

پسر منم اسفند ۹۹ و باید برن پیش ۲ . اجبارم هست هرجور شده بفرس اگه نفرسی ی سال عقب میوفته

من دخترم بهمن 99امسال می‌ره پیش 2

باید بره پیش دبستانی
بعد پسرت به سال عقب میفته

سوال منم هست دخترم بهمن نودونه

سوال های مرتبط