۱۸ پاسخ

مشالله وزنش عالیه
دخترمن ۳۲۳۰بود ۴ماهگی ۵۸۰۰
بهداشت گفت خوبه

وزنوقدپسرت با پسر من یکی بوده
الان پسرم قدش۶۴ وزنش ۵ونیم

نه ماشالله خوبه

از نظر بهداشت بچه ها ماهانه باید یک کیلو اضافه کنن قد دو سانت
ک اصلا درست نیست

پسر من ۳۳۰۰بود تولدش ۴ماهگی ۶ونیم کسی نگفت کمه
نه دکترنه بهداشت
بچه شمام فک کنم خوب باشه نسبت به تولدش

عالیه عزیزم نگران نباش

این چه نموداری بوده احمق گفته رو‌نمودار نیست ،ماشاالله کاملا نرمال و عالیه

عالیه عزیزم
۴ماهگی ۲برابر وزن تولد باید باشه ماشالله عالی بوده هم وزن گیری هم قدش
بهداشت براساس نمودار کلی میگه مهم نیست حرفشون

نه خوبه پسر من ۲۵۰۰دنیا آمد الان شیر خشک براش شروع کردم شده تازه ۶کیلو برای پسر من کمه شما خوبه نگران نباش اگر شیر خودت میخوره کمکی هم بهش بده زیر نظر پزشک البته به حرف بهداشت نباش

من پسرم شدنی 2800بود 2ماهگی بردیم واکسن 6کیلو. بود گفتن عالیه

خب وزن تولدش کم بوده باتوجه ب وزن تولدش،الان وزنش خوبه ماهی،یک کیلو وزن بگیرن کافیه بهداشت غلط کردع همه چیو گنده میکنه

ببرش پیش متخصص نوزادان

دختر من تولد۲و۹۰۰بود چهارماهگی۴و۵۰۰ بهداشت هم چیزی نگفت
الآن که ۶ماهش هست تازه شده۶ کیلو

قدش هم که عالیه ماشاالله هم قد هم وزن

من پسرم تولد ۳۸۴۰ بود وزن ۴ماهگیش ۶۵۰۰ گفتن کمه

عزیزم ۴ماهگی باید دوبرابر وزن تولد باشه یعنی ۵۴۰۰ عالیه ماشااله بهداشت رو بیخیال شو

فکر میکنم خوب باشه نسبت به تولدش مخصوصا قدش

روی نمودارش نیست بهداشت گفت پایین نموداره

سوال های مرتبط