۱۰ پاسخ

عالیه به خدل

بهداشت میگه بچه رستم باشه

بر اساس وزن تولدش خوبه

خوبه دیگه
چفدر باشه

شیرخشک میدی??

نسبت ب وزن تولدش خوبه

بهداشت عقلش نمیرسه باید نسبت به وزن تولد مقایسه کنن؟ دختر من دو ماهگی ۵۷۰۰ و قد ۶۱ ولی خب موقع تولد ۳۷۰۰ بود و قد ۵۱.در واقع ماهی یک کیلو تقریبا وزن گرفته . دختر توام تقریبا ماهیی یک کیلو وزن گرفته . به مرور بیشتر میشه وزن گیریش. اگه خیلی نگرانی ببر پیش متخصص . شاید بگه کمکی رو زودتر شروع کنی

عالیه

نه خیلی ام خوبه ول کن بهداشت و حرف مفت زیاد میزنه

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط