پسر من ۷۵۰۰بود چهارماهگی
٦٨٠٠بود دكتر گفت خوبه عاليه براي شماهم خوبه ب نظرم
من ۶٢٠٠ بود گفتن خوبه
البته با وزن تولدی که ٢٧٠٠ بود
بهداشت زر زیاد میزنه،ببین تو نموداری که توی اون برگه بزرگع که بهت دادن کجای نموداره تو خط سبز هست یانه!نمودار وزن رو میگم!؟
برای اینکه بفهمی وزنش اوکیه یا نه کافیه وزن تولدشو ضربدر ۲کنی(دوبرابر)
دختر من ۴ ماهگی ۶۵۰۰ بود دو روز پیش
دختر من ۵ ماهگی ۶۸۰۰ بود دکتر گفت که عالیه
مگ وزن تولدش چقدر بوده ؟
خوبه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.