۸ پاسخ

پسر من ۷۵۰۰بود چهارماهگی

٦٨٠٠بود دكتر گفت خوبه عاليه براي شماهم خوبه ب نظرم

من ۶٢٠٠ بود گفتن خوبه
البته با وزن تولدی که ٢٧٠٠ بود

بهداشت زر زیاد میزنه،ببین تو نموداری که توی اون برگه بزرگع که بهت دادن کجای نموداره تو خط سبز هست یانه!نمودار وزن رو میگم!؟

برای اینکه بفهمی وزنش اوکیه یا نه کافیه وزن تولدشو ضربدر ۲کنی(دوبرابر)

دختر من ۴ ماهگی ۶۵۰۰ بود دو روز پیش

دختر من ۵ ماهگی ۶۸۰۰ بود دکتر گفت که عالیه

مگ وزن تولدش چقدر بوده ؟

خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان سیده نیلا مامان سیده نیلا ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی