۹ پاسخ

خو د همون ن تپل میشه نگران نباش و کلا وزنش خداروشکر خوبه

نه زیادم هست

کاش بچه منم چهارماهگیش به ۶ ونیم برسه فقط بقیشو نخوااستم عزیزم وزنش عالیه

ماشالله خوبه ک سلامتیش مهمه تپلی یعنی چی
نمیدونم چرا ماها دنبال بچه تپلیم
بستگی ب وزن خودت و همسرت هم داره اگه خودتو لاغرید ک نباید انتظار بچه چاق و تپل داشت

😐😐😐

خوبه دیگ نرماله

من امروز دخترم چهارماهه شد وزنش ۷ کیلو بود
وزن تولدشم ۳ونیم
بعد الان کجا وزن بچت کمه😐

🫥
بچه من ۶ ماهشه وزنش انقد نیست
عالیه خداروشکر

کجاش کمه؟!

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی