خو د همون ن تپل میشه نگران نباش و کلا وزنش خداروشکر خوبه
نه زیادم هست
کاش بچه منم چهارماهگیش به ۶ ونیم برسه فقط بقیشو نخوااستم عزیزم وزنش عالیه
ماشالله خوبه ک سلامتیش مهمه تپلی یعنی چی
نمیدونم چرا ماها دنبال بچه تپلیم
بستگی ب وزن خودت و همسرت هم داره اگه خودتو لاغرید ک نباید انتظار بچه چاق و تپل داشت
😐😐😐
خوبه دیگ نرماله
من امروز دخترم چهارماهه شد وزنش ۷ کیلو بود
وزن تولدشم ۳ونیم
بعد الان کجا وزن بچت کمه😐
🫥
بچه من ۶ ماهشه وزنش انقد نیست
عالیه خداروشکر
کجاش کمه؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.