۶ پاسخ

وای عالی بوده منم دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بود چهار ماهگی ۵۶۰۰ بود بهداشت گفت یه کوچولو کمه ولی لشکال نداره

بهداشت چی سرش میشه
خیلیم خوبه متخصص میگن تو ۶ماهگی باید ۲برابر وزن تولد باشه

بچه من تو این سن تازه وزنش ۶۴۰۰ بود دکتر بردم گفت خوبه

عزیزم خیلی عالیه دختر من۳۲۰۰ بدنیا اومد الان ۵ نامه ۶۸۰۰ هست عالیه

وا 🫤🫤🫤 خیلیییی خوبه ، عزیزم‌چرا خودت نمودار تو دفترچه رو‌نگاه نمیکنی یا نمودار گهواره ،

وزن تولدش کمه بنظرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی