وای عالی بوده منم دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بود چهار ماهگی ۵۶۰۰ بود بهداشت گفت یه کوچولو کمه ولی لشکال نداره
بهداشت چی سرش میشه
خیلیم خوبه متخصص میگن تو ۶ماهگی باید ۲برابر وزن تولد باشه
بچه من تو این سن تازه وزنش ۶۴۰۰ بود دکتر بردم گفت خوبه
عزیزم خیلی عالیه دختر من۳۲۰۰ بدنیا اومد الان ۵ نامه ۶۸۰۰ هست عالیه
وا 🫤🫤🫤 خیلیییی خوبه ، عزیزمچرا خودت نمودار تو دفترچه رونگاه نمیکنی یا نمودار گهواره ،
وزن تولدش کمه بنظرم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.