۱۱ پاسخ

سلام بچه من تولد۲۸۰۰الان ۶ماهشه۵۸۰۰

نمیدونم بچه من زیادرشدکرده یابچه شماکم بچه من ۴ماهگی ۷۸۰۰

یه کوچولو کمه . دختر من با اینکه خیلی ریز و کوچولوعه ۴ماهگی ۶۳ بود و ۶۲۰۰ .. وزن تولدشم کم بود . پسرا همیشه در حد ۲۰۰ گرم و چند سانت هم باید بیشتر باشن

ب نسبت وزن تولد خوبه هردوتاص

چون وزن تولد دخترم 3800بود الان کمه از دوماهگی دیگه خوب وزن نکرفت

واسه دخترم قد 62...وزن 6900...دورسر40گفت کمه یه ماه دیگه بیارش تند تند شیر بده مگه می‌خورن ماهم از خدا مونه شیر بدیم

وزنش کمه فک کنم

کمه ینظر

قدش خوبه ‌وزنش کمه

کمه هردوتاش

وزن و قد تولد چند بوده ؟

سوال های مرتبط