۴ پاسخ

عزیزم وزن و قد ۲ ماهگی کوچولوتون چقدر بود؟
چون بچه منم با وزن ۲۳۰۰ به دنیا اومد خیلی نگرانم برای وزن گیریش
و اینکه هر ماه به یه اندازه اضاف کرد یا هر چی می‌رفت جلوتر کمتر اضافه میکرد؟

عالیه شیر خودتو میخوره؟

اره ماشالا قدشم خوبه. نمودار رشدش رو نگفتن برات ک چجوریه ؟ اخه من نگرانم هربار ک میرم میپرسم نمودارش خوبه باید چند باشه و ازین حرفا

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی