۳ پاسخ

چرا انقدر دوست دارین زود بزرگ و تپل شن اخه...کوچولوان که بهتره 😍

خیلی خوبه که همه چیش 😍زیاد درگیرسانتووزن نشو

وزن و قد تولد چند بوده

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی