۳ پاسخ

پسر من ۶۴۰۰بود با قد ۶۴بهداشت گفت قدش عالیه ولی وزنش باید ۶۹۰۰باشه که کمه

نه عالیه عزیزم
۴ ماهگی دوبرابر بشه خوبه
نزدیک دوبرابره وزنش

قدش ک عالیه .وزنشم خوبه اما نسبت ب وزن تولدش یکم کمه

سوال های مرتبط