۸ پاسخ

خوبه که عزیزم طبیعیه

ناشکری نکن دختر ماشاالله وزنش نرماله دختر من ۴ ماهگی ۶۵۰۰ بود

دختر من ۴ ماهگی ۶ کیلو بود با قد ۶۱

بچه وزنش و قدش عالیه همینجور ادامه بده
بچه من ۳ماه و ۳ هفته است تازه شده ۵ونیم
بازم گفتن خوبه
نمودار رشد کاغسلامت بهداشت بچتو چک کنی هم میفهمی

خوبه خداروشکر قدشم،خوب رشدکرده

نرماله ها من الان دخترم ۶ پر شده ۷۴۰۰

خوبه دیگه دخترم‌4ماه وزنش بود 5900

نرمال هست . منم با وزن ۳۷۸۰ بدنیا اومد الان تازه شده ۶۲۰۰ دکتر گفت کاملا استاندارد هست

سوال های مرتبط