خوبه که عزیزم طبیعیه
ناشکری نکن دختر ماشاالله وزنش نرماله دختر من ۴ ماهگی ۶۵۰۰ بود
دختر من ۴ ماهگی ۶ کیلو بود با قد ۶۱
بچه وزنش و قدش عالیه همینجور ادامه بده
بچه من ۳ماه و ۳ هفته است تازه شده ۵ونیم
بازم گفتن خوبه
نمودار رشد کاغسلامت بهداشت بچتو چک کنی هم میفهمی
خوبه خداروشکر قدشم،خوب رشدکرده
نرماله ها من الان دخترم ۶ پر شده ۷۴۰۰
خوبه دیگه دخترم4ماه وزنش بود 5900
نرمال هست . منم با وزن ۳۷۸۰ بدنیا اومد الان تازه شده ۶۲۰۰ دکتر گفت کاملا استاندارد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.