۵ پاسخ

پسر من ۶۷ قدش بود وزنش ۹/۵۰۰

چ شیری میخوره

چهارماهگی را میگم

قدش خوب رشد کرده ک
پسرمن ۴۹ بود دوماهگی شد ۵۷

جیگر شو بخورم 😋
دختر من 3300 بود قدشم 52

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری