۸ پاسخ

نسبت به وزن تولدش یکم پایینه
اگر رفلاکس داره براش شربت فاموتیدین بگیر هر ۱۲ ساعت دو سی سی بده بهش ببین بعد از دو سه روز شیر خوردنش چطور میشه

حتما براش مولتی ویتامین خارجی بدون اسانس بخر تا اشتهاش و وزن گیریش بهتر بشه
اگر شیر خودتو میخوره چیزای مقوی مثه تخم مرغ مغز تخمه کدو یا آفتابگردون زیتون با غذا بخور بزار شیرت چرب بشه
اگر شیر خشک بخوره دو سه بار تو خواب بهش بده تا سینه رو پس نزنه
بعد از شیر روی شکم نزار و سرش پایین نباشه نیم ساعت تا بالا نیاره

حتما بهتر میشه نگران نباش

عزیزم وزنش خیلی خوبه
اگه دلت اروم نمیگیره برو نمودار رشد وزنی بچه رو توی دفترچه بهداشتش نگاه کن.
دختر من 6900بود چهارماهگی بالای خط سبز نمودار بود

نه خوبه ک

تو خود گهواره وزن نرمال بچه خودتون با قد با دور سرش زده اون پایین صفحه اصلی

دوماهگی وزنش چند بود

نا خو کمیش نه

مولتی ویتامین میدیش

وزن تولدش چقدر بود

سوال های مرتبط