وزن ۶ و ۳۰۰ قد ۶۱ برای چهار ماهگی خوبه یا کمه🥲

۱۴ پاسخ

میگم تو ۴ماهگی باید وزنشون دوبرابر وزن تولدش باشه

دخترمن تو ۲ماهگی همینقده

عزیزم بهداشت بهت چی کفت
دختر من ۶۴۰۰ بود با قد ۶۳ گفتن روی نمودار سبزه ولی فکر می‌کنم برای پسر شما یکم کمه
براش مولتی ویتامین و آهن رو شروع کن
من دوروز پیش دکتر بودم گفتم بعذ چهار ماه شروع کنید چون شیرخشکی هم هستن

مهم اینکه وزنش روی نمودار باشه عزیزم
من دخترم ۶۸۰۰ بود روی نموداره

شیر خودتو میخوره یا خشک
بستگی به وزن تولدش داره پسر من ۳۱۸۰ بود وزن تولد ۳۸ هفته
۲ ماه ۲۴ روز ۶۵۰۰ بود
شیر خشکم میخوره

نگران نباش، دختر من ۳۸هفته دنیا اومد اما چون نارسایی خون داشتم بچم خیلی ریز مونده بود🥺 قدش ۴۸بدنیا اومد وزنش ۲۵۰۰.. الان فک کنم شش کیلو شده باشه.. بچتو با کسی مقایسه نکن الحمدالله ک سلامته گلم. . اینا ک بچه های تپل و درشت دارن بیس بچه با وزن بالا بوده پس سخت نگیر ویتامین هم ندی بهشا، از شش ماه ب بعد باید ویتامین داد... تهش دیدی وزنش باز کمه ب غذا خوردن ک افتاد غذاهای مقوی بده بخوره

بسته ب وزن تولد داره ولی درکل خوبه

وزن و قد تولد چند بوده؟

نرماله بچم۷کیلو بود

.وزن تولدش چند

برا قدش ویتامین‌ها بهش بده

من بچم ۶ماهشه ۶۶۰۰عه

قد و وزن تولدش هم خوب بود بستگی ب تولد هم داره

نمیدونم والا پسر من دو ماهگی ۶ بود با قد ۶۰

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی