و وزن. تولد. ۳ کیلو ۳۶۰ بود
من پسرم. واکسن دوماهگی ۶ کیلو بود. الان نمیدونم چنده
بنظرم خوبه
چون دختر من ۳ ماهو نیمه ۵۴۰۰🥲
من دوماهگی ۵۲۰۰اینا بود تولدم ۲۹۵۰
گفتم گفتن تا پایان ۵ماه باید دوبرابر وزن تولد باشه و الانش خوبه متنها بچه من بلنده و لاغر
بنظرم کمه چون وزن بدو تولدش خوب بوده
دختر من وزن بدوتولد۲۳۰۰بوده
وزن سه ماهگی ۵۲۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.