۵ پاسخ

و وزن. تولد. ۳ کیلو ۳۶۰ بود

من پسرم. واکسن دوماهگی ۶ کیلو بود. الان نمیدونم چنده

بنظرم خوبه
چون دختر من ۳ ماهو نیمه ۵۴۰۰🥲

من دوماهگی ۵۲۰۰اینا بود تولدم ۲۹۵۰
گفتم گفتن تا پایان ۵ماه باید دوبرابر وزن تولد باشه و الانش خوبه متنها بچه من بلنده و لاغر

بنظرم کمه چون وزن بدو تولدش خوب بوده
دختر من وزن بدوتولد۲۳۰۰بوده
وزن سه ماهگی ۵۲۰۰بود

سوال های مرتبط