۷ پاسخ

ازشماکه عالیه کجاش کمه؟!
انتظار زرافه دارید؟؟

خوبه عزیزم‌ منم پسرم 61

شاید به ژنتیک مربوطه

نرماله

وا خوبه که

خوبه دیگ من پسرم ۴ ماه۶۷ بود تولد۵۱

قطره آ د بهش میدی؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی