۵ پاسخ

قدپسر من 4ماهگی 70بود

دختر من۶۰ اندازس دیگه نباید که غول باشن

من پسرم قدش ۷۱

نه خوبه عزیزم
من پسرم با قد ۵۰ به دنیا اومد ۴ ماهگی ۶۳ بود

فک کنم خوبه من بچم با قد ۵۱ تولد شد چهارماهگی ۶۱ بود

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان آیلا مامان آیلا ۱۲ ماهگی
مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی